|
|
|
|
|
Érdekes jelenségnek voltunk előbb fül, majd szemtanúi. A vásárlás után
beindítottuk a GSZP-t. A motor zúgásán egyből hallani lehetett, hogy
valami nincs rendben. Olyan hang volt, mintha fémes felületek súrlódtak
volna egymáson. Valójában ez is történt, ugyanis a motor nem kapott
olajozást. Az olajnyomás rendben volt, dugulást pedig nem találtunk.
Egymás után lebontottuk az olajcsöveket, és egyszer csak meglett a
probléma, az egyik motorolajcső össze volt fagyva. Ugyanis ezeket a
gépeket
nagy hidegekre( -30, -40 °C- ra) tervezték. Az olajcső körül volt egy
vízcső, amely fűthető, hogy a nagy hidegben könnyebben induljon a
motor. Ez a vízcső összefagyott, és összenyomta a belül lévő
motorolajcsövet. A javítási
munkanapló itt megtekinthető (pdf).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|